Start

Get your dropdown menu: profilki

Slider

#htmlcaption1 #htmlcaption2 #htmlcaption3 #htmlcaption4 #htmlcaption5

czwartek, 30 czerwca 2016

Warhammer Quest: Silver Tower - projekt "Back to the Old World: Age of Reckoning". Faza 2 - część 1

W swoim pierwszym tekście (click) zaprezentowałem Wam generalny zamysł mojego projektu – wprowadzenia postaci z Warhammera Online do planszówki Warhammer Quest: Silver Tower. Dziś chciałem Wam zaprezentować pierwszą część tego, co nazwałem Fazą 2.


Czym jest Faza 2?
Pierwotnie miałem zamiar kupować postaci, które dostępne są dzięki „wspaniałej” appce stworzonej przez Games Workshop. Następnie chciałem po prostu wstawić inne obrazki, zmienić nazwy skilli itp. i w ten sposób zakończyć modyfikację gry. Jednak po jakimś czasie zrezygnowałem z tego pomysłu. Dlaczego? Gra wydaje mi się za prosta, biorąc pod uwagę statystyki gotowych herosów. W związku z tym postanowiłem zmodyfikować dostępnych bohaterów poprzez obniżenie im statystyk save'a i agility. Poza tym od podstaw stworzyłem wielu nowych herosów. Oczywiście wszystkie z nich mają być utrzymane „w duchu” Warhammera Online, czy też starych edycji Warhammera bitewnego.
Z całą pewnością moje postaci nie są zbalansowane. Z resztą, to kiedy u GW było coś zbalansowane? Niektóre z nich są bardziej skomplikowane, jeśli chodzi o zasady, a inne mniej. Z całą pewnością moje modyfikacje wydłużają rozgrywkę w Silver Tower. Będziemy przecież gorzej trafiać, mniej ranić i częściej umierać. Niemniej uważam, że wprowadzają one większe pole do kombinowania i współpracy między graczami, bo muszę przyznać, że do tej pory nie widziałem tego za wiele w tej grze.

Destruction
Dziś zaprezentuje moją wizję dwunastu postaci ze strony Destro, jak to mawiało się w grze. Postaram się unikać terminologii gier MMO (i innych komputerowych), ale nie sądzę, że zawsze mi się to uda.

Chaos
Chosen przede wszystkim kojarzy mi się z jego aurami, które oddziaływały na przeciwników. W związku z tym postanowiłem zrobić coś, aby jego działanie przypominało to z gry. Aury na pierwszy rzut oka wydają się w miarę równe. Chociaż ta dająca -1 do hita przeciwnikom, z całą pewnością wychodzi przed szereg. Jeżeli ktoś postanowiłby grać samymi Chosenami, to chyba powinienem dodać, że działania aur nie kumulują się. Oczywiście Chosen ma być tankiem, więc ma bardzo dobrego save'a i zadaje mało damage'u. Przez to dałem mu dodatkowe punkty renowna, w momencie ich pozyskania.

Zealot w grze był healerem, dającym małe wsparcie w innych dziedzinach. Jednak przede wszystkim leczył. Przynajmniej ja nim tak grałem. Była to druga postać, której poświęciłem najwięcej czasu w grze. Dałem mu możliwość grupowego leczenia oraz ciekawą zdolność podnoszącą jego obrażenia, gdy jest mniej lub równo stworów w komnacie. Niemniej jego zdolność trafiania pozostawia wiele do życzenia. W końcu to healer ;-)

Marauder jest modyfikacją Chieftaina z oryginalnego Silver Tower. Po kilku rozgrywkach wydawał mi się on zbyt słaby. Dałem mu dwukrotną możliwość wykonania ataku po zabiciu stwora. Zmniejszyłem też liczbę woundów potrzebnych do zdobycia renowna.

Magus zawsze mi się kojarzył z magnesem. W Warhammerze Online powodowało to przyciągniecie sześciu wrogich postaci do siebie, aby gracze obok mogli je zabić. Wokół tej zdolności postanowiłem stworzyć Magusa. Pozostawiłem mu również zdolność, którą oryginalnie miał Tzeentch Sorcerer Lord.

Greenskins
Zamysł Black Orca oparłem na tym, jak ja nim grałem w Warhammerze Online. Mianowicie grałem z tarczą, jako typowy, twardy tank z tarczą, który ogłuszał wrogów swoim uderzeniem. Poza tym nie mogło zabraknąć WAAAGH!, więc też postanowiłem jego odpowiednik wprowadzić do Silver Tower :-)

Shamana postanowiłem zrobić mega samolubnego. Zawsze denerwowali mnie gracze „shamanowi” biegający samemu, chowający się za krzakiem i czekający, aby Cię ukatrupić ;-) Dlatego dałem mu zdolność samoleczenia i specyficznego podbierania kostek akcji z common poola.

Grający Choppami zazwyczaj bezmyślnie wbiegali między wrogów i nawalali co tylko popadło. To tyle, taki był zamysł i na tym oparłem tę postać. Wplotła się tu również zasada z Warhammera bitewnego, mianowicie jedno więcej obrażenie, jak Choppa się poruszył - w bitewniaku choppa (broń) dawała +1 do siły przy szarży.

Squig Herder to kolejna upierdliwa postać w grze MMO. Chciałem go zrobić mega losowego i troszeczkę jajcarskiego. Tak zawsze mi się kojarzyła ta postać. Squigi potraktowałem jako swego rodzaju „przeszkadzajki” dla wrogów, które może coś pomogą, a może nie.

Dark Elves
W grze komputerowej Black Guard otrzymywał dodatkowe profity dzięki swej nienawiści. Tę zbierał poprzez otrzymywanie uderzeń. Chciałem to w jakiś prosty sposób wprowadzić do Silver Tower.

Disciple of Khaine to lekko zmodyfikowany Slaughterpriest z appki.


Witch Elf to lekko zmodyfikowany Shard z podstawowej gry.

Jedyna w ogóle niezmieniona postać z oryginalnej gry. Można powiedzieć, że troszeczkę leniwie podszedłem do wszystkich Mrocznych Elfów ;-)

Ponownie chce zaznaczyć, że wszystko co widzicie robię tylko i wyłącznie dla własnej satysfakcji. Mile widziane są wszystkie uwagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz