Start

Get your dropdown menu: profilki

Slider

wtorek, 20 maja 2014

Dig Mars. Nasza recenzja na Board Times. Czas na odwierty na Marsie.

Zauważyliśmy, iż sporo opisywanych przez nas gier ma tematykę związaną z górnictwem. Czy chodzi tu o wydobycie surowce takie jak metallum, czy spyrium albo poszukiwanie wody w układzie słonecznym. Ostatnio też graliśmy w grę od Lacerty – Szczęść Boże, która jest o… wydobyciu węgla kamiennego. Dziś zajmiemy się górnictwem i ksenoarcheologią. Będziemy szukać artefaktów na Marsie. Zapraszamy do lektury na Board Times naszej recenzji gry Dig Mars, wydanej przez łotewską firmę Brain Games.



Ocena zbiorcza według naszej skali:
I.
Klimat
3/6
II.
Losowość
3/6
III.
Błędy w grze
6/6
IV.
Złożoność
6/6
V.
Interakcja
3/6
VI.
Wykonanie
6/6
VII.
Cena
6/6
VIII.
Czas rozgrywki w dwie osoby
6/6
IX
Grywalność w dwie osoby
2/6


Końcowa nota: 4.55/6

Pełna recenzja, „plusy i minusy” i ocena gry znajduje się TUTAJ.

2 komentarze:

  1. Gra raczej przeznaczona jest dla wszystkich którzy zaczynają przygodę z planszówkami. Coś jak Carcassone :) nie zaszkodzi jak się zagra, a nóż się kogoś wciągnie w granie... W przeciwieństwie do "Szczęść Boże", które jest średnie... nie chce psuć Wam frajdy w kopaniu węgla, dla mnie ten temat ze względu że mieszkam na Śląsku jest ważny... Dlatego oczekuję czegoś więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalna tematyka Szczęść Boże (niem. Gluck Auf) rozgrywa się w kompleksie przemysłowym w Essen. Sama gra ma tyle klimatu, co każda inna rodzinna euro-gra. To głównie zbiór mechanizmów.

      Usuń