Start

Get your dropdown menu: profilki

Slider

#htmlcaption1 #htmlcaption2 #htmlcaption3 #htmlcaption4 #htmlcaption5

piątek, 1 maja 2015

Podsumowanie: kwiecień 2015. Plany na maj.

W kwietniu mieliśmy tygodniowy urlop podczas którego odsapnęliśmy od codzienności, w tym testowania gier i pisania dla Was recenzji. 
Majówka się zaczęła. Mam nadzieję, że spędzacie ją grając między innymi w gry planszowe. Każda okazja dobra, prawda :) ? Korzystajcie! W między czasie zapraszam do przeczytania o tym, co nam udało się zrobić w kwietniu oraz o naszych planach na maj.

Kwiecień.
Zeszły miesiąc upłynął na naszej stronie pod znakiem GMT Games. Tomasz w trzech tekstach (pierwsze wrażenia, rozgrywka, recenzja) podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat gry The Hunters: German U-Boats at War 1939-43. Z kolei Sylwia opisała nasz pierwszy kontakt z Thunder Alley. Poza tym mogliście przeczytać recenzje takich popularnych tytułów jak Wojna Narodów i Metro 2033, a także mniej znanej Pagody. W między czasie na Board Times mogliście przeczytać tekst o tytule Epic Resort.

Plany na maj.
Poniżej obowiązkowe zdjęcie półeczki recenzenckiej.

Na pierwszy ogień z całą pewnością pójdzie Thunder Alley. Gra jest "ograna" i teraz wystarczy abyśmy napisali o niej tekst. Kolejne pozycje do opracowania to Fungi od Pegasus Spiele, Patchwork od Mayfair Games, Tikal od Egmont oraz Elizjum od REBEL.pl.

Epoch: Early Inventors - testowanie i recenzja prototypu.
Bardzo ważnym dla nas wydarzeniem jest możliwość przetestowania i zrecenzowania prototypu gry Epoch: Early Inventors. Przysłał go nam Martyn F, holenderski autor i wydawca. Nasza recenzja będzie częścią promocji tego tytułu, którego crowdfunding ma wystartować w maju.

Epoch: Early Inventors to gra euro-cywilizacyjna, w której wcielamy się w ludzi żyjących u zarania dziejów. Tytuł ten ma symulować rozwój ludzkości od epoki kamienia do epoki brązu. W pozycji tej będziemy rozwijać nasze plemię, wynajdować podstawowe narzędzia, polować, łowić ryby i składać ofiary w świętych miejscach. Wszystko po to, aby uzyskać jak najwięcej punktów statusu (uznania). Mamy już kilka rozgrywek za sobą i póki co wydaje nam się, że jest to gra bardzo wymagająca, promująca optymalizację ruchów i nie wybaczająca błędów. Zawiera też kilka bardzo interesujących mechanizmów. Więcej na jej temat z całą pewnością dowiecie się w maju.

Postanowienie noworoczne Tomasza.
Na początku roku postanowiłem, że sprawdzę i ujednolicę wygląd wszystkich recenzji. W marcu udało mi się to zrobić tylko z jednym tekstem - recenzją gry Rój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz